"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Saturday, August 25, 2012

Jambatan Pulau Pinang


Assalamu'alaikum,
Untuk pengetahuan yg berkenaan, aku nie menetap kat penang. PULAU PINANG. Even aku cakap biasa dgn korang, tak bermakna aku bukan dari utara. Harap Maklum.

Okeh, entry kali nie aku nak tujukan khas untuk ehem2, sebab baru2 ni beliau ada mengutarakan pasal Jambatan Pulau Pinang.

Saya tak mampu nak angkut jambatan tapi bagi gambar cukup ar...... =P


Tak nampak ar pulak laut. 
Kalau tak, boleh main smackdown dalam laut kan? Kan? Kan Puan Dyla kan?
Tak lupa, kepada yg mengingatkan...Tuan Fuazi. Hoh0!


Nampak tak, banyak keta tue Pn...
Tak kan la saya sampai hati nak pecah2kan jambatan tue....nak angkut g Shah Alam.
Puan takpe la.. Boleh berenang2, tenggelam, timbul dlm laut tue....
So, takde hal nak gi seberang sana....

Mcm tiang masjid lak...

Awan gelap, nak hujan masa nie....

Haaa, nie la tiang jambatan nie... Kalau tgk gambar lain, mesti ada nampak besi pjg2 camni...

Aku follow kak, mak aku gi beraya umah kawan kak kat tempat keja. Lalu je jambatan tue, aku teringat la mama m0nster gitau pasal jambatan nie kat aku. Tue yg boleh snap tue. Kalau ikutkan hati kering aku, takde sebab aku nak snap pic2 nih....miahahaha!
Wa bukan anak jati penang tapi tak bermakna, wa tak tau cakap penang....lalalaaaa....
Mood: Kekenyangan.....hmmm! That's why I'm crazy....juz for today.

5 comments:

dylfedy said...

erkkkk~~ gambor je AJ!.. lau gambor jambatan pulau pinang tu sye na tgok sye ley google laaa... haaaahahahaah... nway tengs for remember me!! uhuk3x

dylfedy said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

google x real. Bkn dari sy....
ye laaa, dah xnak tgk gmbr dr adeq da. Mentang2 la adeq pn dah ramai.........
Tacing, haha!

biela bell said...

Bila la bleh lalu jmbtan nie.. huuu

Anonymous said...

alalaaa, meh penang meh.