"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Wednesday, August 1, 2012

belek gambar dalam fon


Assalamu'alaikum
Moga kalian diberkati Allah...
Camne puasa? Huhu... rasa mcm skema. Menyampah dgn diri sendiri buat seketika.

Aku takde niat nak bebel apa2. Cuma nak post pasal gambar2 yang aku dah ambik...tu je.

Gambar nie aku ambik dari aras 6 kolej teratai 3.
Dari pintu bilik aku sendiri. Kalau tak salah, masa tue aku tgh buat keja programming dgn classmates.
Tetiba aku tgk langit (aku biar pintu terbukak masa tue)
Then, nampak la bentuk awan ni. Mcm bentuk hati. (Hati aku mcm ni ke???)  Cantik lagi sebenarnya, tapi sebab lambat snap...awan tu dah lari sikit, malu kot.

Yang nie, aku jumpa dalam satu buku kat library.
Tak tawu nak percaya ke tak, haha!
Tapi, bagi aku...lelaki p0n ada sifat manja yang tersembunyi....kan? So, aku tak peduli sgt p0n...
Haha...

Situasi mcm ni mmg dah jadi lumrah dalam id0p aku.
Nasib la ada Nuha, kalau tak...lagi teruk meja tu aku sepahkan.

Ni plak, time kena paksa g dengar forum...haha!
Even, berat aty..tapi takde la pasang niat nak tido. 
Aku dengar la jugak....
Aku suka Tn Roslan cakap. Rasa bersemangat nak buat program, =)

Time rehat lepas latihan kawad tauliah...

Apa yg dorang tgk ek? Aku p0n tak pasti. Sebok nak snap gambar jer..




Penat...


Ok, yang ni plak...lepas kami balik dari UMT.
Sesi makan2 kat pejabat. Ibu Ina yang masakkan...
Nyum..Nyum!!!
Muka Tn Faaris, reaksi lapar yg serius....

Nampak buzy jer.... Buzy cari/pilih makanan...

Yang ni nampak khusyuk pulak....
Jom belajar maths...
Cuba kira, bape cucuk sate dalam mangkuk putih tue?



Kalau yer p0n, duduk la dulu Tn Mus.....huhu!
Tn Azri cari apa?
Ehem2 kat depan saya la.....tgh makan sate.

Syedappnyeee....!
Nak lagi!


Tn Zam tak puas aty...
Dorang yg dalam pejabat kamceng dgn ibu Ina.
Takot, kalau ada apa2 sesi makan lagi...ibu Ina tak mention nama Tn Zam...
Muka tercabar jer....hoh0!
Zaza: Lantak la...janji aku boleh makan, nyum2!

Khusyuk tapi nampak mcm sedih...
Alolooo, nape nie? =)

Nuha kata "Siap la kau spageti!!!"

Madi mula melangkah pegi, bila Hanis start nyanyi tacing2....
hoh0!

Tn Fuazi.... Ada geng main gitar nie.
Boleh buat group....
Zaza masih dgn dirinya....khusyuk mendengar tanpa menghiraukan org lain dah...

Mood tengah bosan. Pape p0n, chow dulu. Ada keja nak buat....
Salah ukhuwwah dari saya untuk anda.... (^_^)



No comments: