"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Wednesday, February 13, 2013

Waaaa, makin tinggi ke?

Assalamu'alaikum,
Tadi aku baca balik entry2 aku yang lama. Best pulak baca bl0g sendiri. Gila ja... Rindu pulak zaman aku tak moody macam sekarang ni. Nak berubah balik! Nak berubah balik!!!! Jangan disebabkan orang tue, kau lupa pendirian kau!!!

Okay, I'll try my best! Yearggghhh! Haha...

Petang tadi, ada dua orang mention benda yang sama kat aku. Aku musykil jap....

"Eh, hang nie....makin tinggi, lonjong pulak."

Err, aku yang makin kurus, so nampak tinggi ke....atau aku memang dah bertambah tinggi?
Setawu aku, perempuan yang dah cecah umo 18 kot...dah stop meninggi diri dah. Pelik...

Aku nak je jawab,,,
"Ka, ehem2 yang makin rendah nie? Hehe... Al maklum, dah berusia......."

Tapi aku sekadar diam je. Nak cover bangga nampak tinggi, keh3!

No comments: