"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Thursday, February 21, 2013

Alaaa nak kena balik dah ke???

Assalamu'alaikum,
Lega sikit sekarang ni. Satu demi satu keja settle. Tinggal lagi 2 benda nak kena settle. Malas arrr...huhu!
Minggu nie, nak masuk hutan pulak. Hmm, ni dah weekends terakhir aku kat umah. Nanti nak kena balik sana dah. Rasa kejap. Banyak gi benda tak settle.

Untuk sem baru ni, I have something untuk dia. Aku harap dia happy ar... Even aku ambik risiko untuk buat benda ni, tapi dah nama p0n student aktuari, takkan tak berani nak ambik risiko kan? Hoho..

Apa2 p0n, harap Allah izinkan la aku buat benda ni. Atas dasar tanggungjawab...aku ketepikan risiko yang mungkin aku kena.

Ya-Allah, permudahkanlah aku yang lemah ini.

Errmm, nak balik dah ke?

Lantak ahh..ko yang nak balik sana. Bukan aku..! Aku nak tido.

Balik je la. Yang nak post kat bl0g ni pehal?
(Errr...)

Jangan ar balik....hmm!

Ko...ko.......ko siyes ke?

Hah! Elok sangat la tue! Aku dah kawad sampai burn dah muka aku!
Ko pegi balik! DOk umah p0n, asyik dok train aku je. Penat tawu tak?
(EH..hehehe!)

3 comments:

mami m0nster said...

ahhha~~~ k0 buli kucing ek aj bile lek umh... isk3

Anonymous said...

Keh3... bile g nak bt kejam kt dorg. nape xleh bukak blog gdyl tu ek...huhu. bt private ke..

mami m0nster said...

ahhha~~~ lupe plak na habaq~~ sye g tuka address die... buang g tuh... just dylfedy.. huhuhuhuh