"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Tuesday, February 26, 2013

DAMIA & PIKA

Assalamu'alaikum,
Mood penat masuk air minggu lepas still ada. So, xda mood sangat nak online lebih2. Tapi hari ni, aku teringat kat dua orang kawan aka ex-roomates aku...Syafiqa Noordin dengan Mia Khair.

Apa khabar dengan Pika, Damia... Dia dah settle ke bel0m dengan projek pokok dia tue? Nak tanya, takut ganggu pulak. So, aku decide juz nak post dalam bl0g je la. (Saja aku potong nama Pika, sebab kami selalu chat kat fb...so, nak tanya khabar p0n, cam memain jerk..hoho)

Pika tanya, Damia still dapat pizza ke malam2? Tak p0n, nasik bungkus ke....COKLAT ke.
(Coklat, aku yang tanya...keh3!)

Pape p0n, harap2 Damia dapat settlekan keja dia sebelum start semester baru nih. Nanti, takde la nampak dia ni..memanjang kuar dating jumpa kawan la, pensyarah la...sebab nak bincang pasal projek. Cuba  la melekat kat bilik sekali sekala. Tengok macam Pika, selalu je ada kat bilik....tido atas 'tilam sejuk' dia tue.

Disebabkan Damia tengah buat projek pokok,
so nak wish 'Good Luck' yg ada gambar pokok.
Tapi, kuar gambar ni...hehe!
Nama pokok ni good luck ke ek...? Hoho!

Untuk Pika pulak, ko jangan nanges2 tau. Hari tu Gemok (kucing kat kolej) ada misscall aku. Then, aku call la balik. Rupanya, dia takde kedit. Dia nak aku gtau ko... pasal biskut jacobs ko. 
Dia tak nak. Dia tak suka biskut mahal2. Tak sedap. Dia nak coklat Damia je. So, even, aku nak bagi jacobs ko kalau gemok tuntut makanan...dia tak nak terima. Gem0k nak Damia coklat je.


Aku dengan Damia suka makan biskut ni je. Rangup.
Tak macam jacobs...tak best kalau cicah ngan air. Hoho.
Lain orang, lain citarasa kan?

Korang, nanti korang balik kan? Nanti kita jumpa kan... Rindu nak gelak2 dengan korang....huhu!
By the way, aku nak mintak maaf sangat2 sepanjang kita ber-roomates, aku ada buat korang terasa or terkilan dengan aku. Terbeli makanan yang korang tak suka ke... TerAmbik makanan peberet korang lebih2 ke. Tercurang dengan Gemok ke....Errr.



No comments: