"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Tuesday, February 12, 2013

Sweetnye...... I like!

Assalamu'alaikum,
Baca tajuk rasa menyampah dengan diri sendiri, haha!
Lepas apa yang jadi kat aku... Aku tawu, untuk mengenali seseorang, aku tak perlu nak tanya direct kat dia. Kalau betul aku sanggup buat apa jer untuk dia, aku boleh buat macam2 untuk dapatkan sesuatu pasal dia. Dan, aku bangga dengan diri aku, haha, sebab orang2 tertentu akan terkejut bila aku tawu something pasal dorang. Bagi aku, tue lebih best, dan lebih bermakna...
Mana la tak terkejut, tetiba orang kata....

"Ko suke kaler ........ kan? Hehehe..."
"Ko penah sekolah kat ........ kan? Hehehe..."
"Ko ade ........... orang kan? Heheheh....."


Tak ke sweet tue.. Tawu pasal diri kita, tapi kita tak penah p0n mention or bagitawu dia pasal tue.

5 comments:

Anonymous said...

Sweet like candy!hehe..^_^

stalker eh?hehe

Anonymous said...

Ni stalker utk kebaikan. Bukan stalker yg buat org lain annoyed...haha

Anonymous said...

Haha.stalk pon byk jenis mcm senyuman kgk eh?>_<
tp sy pon kdg2 gtu gak..slagi tak puas hati dgn info yg sy ad..selagi tu lah,hohi

Anonymous said...

tp kena jaga2 la.. mmg la xpuas hati tp better jgn tunjuk sgt. Nnt org rasa mcm kita nie sebok sgt. Suma benda nak gtau, or nak ambik tawu...

Anonymous said...

BM!komen sy hlng..kemana ia pergi?hee