"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Saturday, December 29, 2012

Aku yang tersakiti


Assalamu'alaikum,

Judika ~ Aku yang tersakiti
Entah macam mana aku boleh tersuka lagu ni. Maybe sebab aku pernah alami satu masa dulu.....dulu.
Dan sekarang, mungkin ada yang kata, aku ulang balik sejarah lama aku dekat pihak berkenaan. Tapi, sejujurnya aku takda niat nak buat mcm tue. Sebab aku tawu pedihnya sejarah tue... (takda kaitan dengan couple k.....)
Sorry kalau aku tak macam yang kau harapkan...tapi aku nak kita jadi macam dulu balik.

Aku happy dengan 2,3 hari nie... Aku harap, akan berkekalan... Dengan izin Allah, forever.

No comments: