"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Tuesday, December 25, 2012

Study Week

Assalamu'alaikum,
Study week kali ni adalah minggu paling membosankan compare dgn yang sebelum ni. Aku kena buat keja, yang sepatutnya boleh di-settle-kan before study week lagi. Tak tawu la salah sape...huhu! Takpe la, terpaksa la study dengan cara tergopoh gapah sebab nak submit before the due date. Anggap je ar ni dugaan untuk sem nie. =)

Benda normal time study week

Exam aku akan start pada sekian2 tarikhnya. In syaa Allah, macam sem2 yang lepas...kami akan cuba 'lawan' untuk dapat dekan. Tapi bila dipikirkan balik, tak penting sangat p0n title 'dekan' tue... Yang bestnya, puas hati dengan usaha yang kita dah buat. Kalau usaha takde la gempak mana, tapi result perghhhh.....bagi aku, tak best. Hehe...!

So, untuk yang berkenaan, jom study. Jangan buat2 lupa lak....

Even semangat dah berkurangan, hati pikir nak keja...tapi utamakan yang wajib. Menuntut ilmu itu adalah wajib....(pesanan untuk diri sendiri jugak...sebab aku p0n malas gak benda2 camni...errrr (^-^)  )

No comments: