"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Friday, December 21, 2012

Kawan2

Assalamu'alaikum,
Minggu ni agak 'busy' sebab ada test yang 'memaksa' aku dan kengkawan untuk rajin ke makmal komputer yang tersayang. Ditambah pula dengan antibodi yang nak bermanja2 dengan aku...menyebabkan aku 'ponteng' 2 kelas dengan penuh kesopanan.

Walaupun hari ni, sepatutnya aku takde kelas. Tapi disebabkan kena siapkan test lab kami tue, kami bersepakat untuk menginap di makmal 7 seawal jam 10 pagi hingga hampir jam 6 petang. Alhamdulillah, aku sempat siapkan awal...so, ambik chance balik kolej jap. Settle2 apa yang patut, then bertatih penoh comel pegi hantar kat bilik  madam lak. Sanggup balik bilik, semata2 nak print. Print kat lab tak cantik...hoho!

Entah macam mana aku tengok2 balik fon aku. Terjumpa la gambar2 nie. Baru teringat, nak post dari dulu lagi. Tapi tak sempat...huhu! Malam ni, aku nak kidnap masa yang ada untuk terjah blog ni jap.

Peristiwa2 ni berlaku masa Dato' Seri Najib datang UiTM, time orang2 FELDA datang hari tue.

Ko buat apa tue mar? Tido time dgr konsert???
Pelik2 je, hehe!

Ok oloh, tacing pulak dah...

Yang nie pehal plak....?
Haish....senyum sorang2, teringatkan sape ntah.

Aah sudah. dah lain macam je nengok ni....

Sudah2 la damia ooiii...


Mar khusyuk giler...



Damia, tersenyum2 tengok konsert ni.
Ke, layan lagu...?
Oooo.......senyum2 teringat somebody ea? 

Ada lagi sati video aku nak post. Tapi tak jadi...... Takde otif p0n aku post. Tinggal kenangan je kot...haha!


1 comment:

Anonymous said...

budak merah... mne fb.. pehal plak deactivated nie... sila tggalkan jejak di blog sye yerp~