"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Saturday, December 22, 2012

masalah berat badan

Assalamu'alaikum,
Hari tue gi kelas kat kenanga. Dalam perjalanan tue, si nuha sebok dok mengimbangkan diri kat atas divider jalan tuh. Pastu dia kata kat aku,

"Nuha kalau ada masalah, mesti nuha tak boleh nak imbang badan."

Aku terdiam jap....bajet serius ar. Then, aku jawab camni kat dia.... (stilll dalam nada serius)

"Masalah berat badan............?"

Nuha, "...............!!!"

Hehehehe.....



No comments: