"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Friday, April 13, 2012

Majlis Anugerah Sijil Dekan

Assalamualaikum,

(Sebenarnya, aku takut nak post pasal benda ni dalm bl0g. Takut org kata bangga or megah dengan result, Tapi, bile pikir balik....aku takde niat langsung pasal tue. Aku juz nak share malam tue jer. Tambah lak, nie first time utk org mcm aku dan segelintir yg lain. So, takde ape yang nak diriakkan sbb aku masih manusia sederhana,,,)

Mulanya, aku mmg malas giler nak pegi majlis nie. Ditambah lak dengan insiden geram petang tue. Mmg takde mood langsung la...
Entah mcm mane, last minute punye decision, dalam pukul 7 mcm tue la. Baru aku kate nak gi.
Fiqa, sahabat SISPA aku yang tolong ironkan baju. Thanks a lot, my ex-roomate!
Thanks jugak utk yang meminjamkan baju...haha!
Al maklum, tema purple...aku tak bawak ar pulak baju purple kat U nih....


They are my classmates.
                                                         Muke2 4 flat.... tahniah korang!


Muke tak boleh belah....



Aku tak tawu ape motif Nuha dop tersengih2 dengan fon dia...
Rupanya nak tangkap gambar kami.
Tak pasal2 jer, aku tgh pandang slack kat dia... 
Nuha lak dop tersengih sensorang...


Blur, tak tahu nak buat style ape....
Mohong ja lebih!

Menanti classmates lain ambik makanan...
Kalau tak, dah lame nasik tue abes....

Nuha makan banyak...pastu tumpah2 kot. Malu jer aku...
Aku yang sapu nasik2 tue, senyap2 buang bawah meja....
Tapi, tak sedar...rupanya nasik tue masuk dalam kasut Nuha.
Sape suruh bukak kasut....hehe!
(Aku hanya menipu di sini)
Terpaksa bagitawu, sebab Nuha cubit....huhu!

Eleh, Mar tue tinggi sebab pakai wedges jer p0n....
Nuha lak dah mmg rendah... tak boleh buat ape.
Sorry Nuha....hoh0!


My classmates. Tahniah semua!
=P

Class rep setiap sem....haha!
Mmg semua tak nak jd class rep...Nuha jer yang layak.
Sebab, die rajin gi fotostat buku....

Angka giliran kami, ik0t ketinggian.
Makin belakang, makin rendah.
So, aku dengan Nuha takde la jauh mane sangat rendahnya.
Tapi, yang pasti...Nuha mmg ke belakang la....
That's teh fact...kui3!

Meja untuk course kami.
Bertemakan purple & white....



Nie class Mardhia Athira....
mcm tengah tunjuk surat saman jer...
Selalu kalau org buat saman, media tangkap gambar dorang dgn surat tue,,
Same jer kan mcm kat atas nie?
Tambah lagi Mar tu...hehe!

Ko memang cantik ar Mar..
sebab ade pengapit mcm kami....hek3!

Tahniah buat semua, Mar p0n... Kita sebilik sem lepas, mmg nampak...ko mmg layak dapat dekan.
InsyaAllah, aku doakan ko sentiasa berjaya dalam setiap apa yg ko buat...(buat benda baik2 je la)
Untuk Nuha dan classmates aku yang lain, Tiqa, Asma, Ety, Adila, dan beberapa org lain yang tak hadir.... teruskan usaha korang. Anugerah Naib Canselor milik korang. Harumkan nama pelajar Sains Aktuari....bukan setakat dekat UiTM tapi jugak, kat luar sana.

Untuk yang lain2, teruskan usaha... Moga setiap ilmu yang kita peroleh, dapat kita gunakannya dalam kehidupan kita.

8 comments:

gnesop said...

tahniah...
bukan senang nak dapat tuh

Anonymous said...

Time kasih...
x senang bg org yg biase2...
senang bg org yg mmg celik hati....
Ape2 p0n, semuanya bergantung kpd usaha dan keizinan dari-Nya.... kan?
pergh,, mcm pakar motivasi ar....

Anonymous said...

waahhh.. tahniah dik..!! muka bijaks2 neh.. ^^ kalau dulu, majlis dekan, tempat gegurl melaram.. siapa pakai baju paling cantik etc.. siap make up bagai.. korang simple2 je.. bagus2..

Anonymous said...

Tahniah cik!:))

Anonymous said...

hehe...thanks... itu membuktikan, x bermakna buzy dlm sesuatu benda, xleh cemerlang. So, study smart k.... =)

Anonymous said...

Insyaallah,i will do the best..:)) nk sme mcm cik,

Anonymous said...

saya pon nk Dean List mcm puan jgak..InsyaAllah..=)

Anonymous said...

Ermmm, sape ni ek? hehe! Pape p0n, all the best.. Saya p0n still merangkak utk dpt title dean list tu...
Good luck utk result nnt k... =)