"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Sunday, November 27, 2011

Minggu Stress

Assalamualaikum,
Salam Maal Hijrah buat seluruh umat Islam yg masih mengamalkan ajaran Islam dalam diri dia.............

Stress sebab takleh nak layan bl0g. Selepas beberapa hari, aku paksa diri untuk jangan berblogging, akhirnya hari nie aku mampu jugak post s0mething.  Ye arr, minggu lepas test berderet2. Stress la jugak, haha! Takde la susah sgt p0n...tapi dah pikir, aku tak pandai mane, kena la struggle, hoho!
Ditambah pulak dengan penyingkiran aku dari pegi Latihan Medan...mmg aku nak struggle kuat ar. Dah alang2 org bagi mase utk study, takkan tak nak gune. (Ayat yg dibuat2....kononnya terharu org bg excuse takyah gi Latihan Medan)


Hari nie jugak, aku dah mampu makan selaju mungkin. Last few days, mmg aku makan mcm org takde gigi. (takde niat nak perli sesape)
Lapar...tapi, mulut tak berdaya nak terima makanan best2, syedap2,,,nyum2! Huhuhu...!

Sadis je tengok peberet menu aku kat cafe FSKM ditinggalkan....tak abes kot. Bukan sebab kenyang, tapi takleh nak sumbat dah. Mcm nak pecah jer kerongkong aku...huhuhu!!



Muke penoh stress tahan sakit, haha! Sampai Nuha tanye....ade pr0b ke? Muke stress semacam jer...
huhuhuhu!

Ade lagi satu stress, tapi tak nak citer. Lagi aku citer, lagi la aku stress...
So, aku lupekan. InsyaAllah lebih tenang... Thanks my friends, for keep accompanying me whenever I need you...all of you. =p

Okeh, minggu depan ade 1 test, 1 quiz.
Marketing ngan Economy...so, aku nak stop dah... bubye!

Tazkirah untuk minggu nie: Setiap masalah ada hikmahnya. Kesabaran menjadi faktor utama untuk kita success dalam menghadapinya. S0, banyakkan la bersabar.
Syetan seronok bila aku hilang sabar...baru2 nie. Huhuhu...



4 comments:

kinn said...

stress? jom tengok cara atasi stress kat sini. :)

http://sakinahabdul.blogspot.com/2011/11/go-away-stress.html

Anonymous said...

haha....pandai betol cari reader. Thanks for the info.... =p

kp said...

ish ish ish.....

Anonymous said...

ape ish2...? hehhe...