"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Friday, May 6, 2011

moh layan video Hamster aku...

Assalamualaikum sumer...
Hari nie aku nak share sikit pasal hamster aku. Ade byk ag video dorang, tapi nak upload sumer.....banyak sgt plak... Nie je la yg mampu...selamat berkenalan! Tapi, sumer dah mati la....tinggal 2 ekor je skang ni...





Aku tak tawu nape dgn die mase ni....ikot si bapak kot. Video bapak die ade kat bawah.....
Terbukti pepatah melayu..."Bapak borek, anak rintik"

Yang ni, bulat. Sihat ag sampai skang. Cume, since aku balik dari U 3 hari lepas...kebulatan die dah meros0t. Sampai nampak lemak2, hoho! Kak aku suh die diet kot mase aku takde...hahah! Jalan pon, kengkang jer...


Nie si bapak. Dah lame dah mati. Die ni dulu kecik jer. Bile dah besar sikit, gemok + panjang lain mcm jer, huahua! Tue la paedahnyer bile hamster bertuankan aku. Makan je keje...so, membesar lebih had dari sekor hamster biase..keh3!
Insiden ni dirakamkan semasa fizikal si bapak nie still sihat. Aku tak tawu la kenape dgn die mase ni. Buang tebiat kot. Dop tido camtu, huhuhu! (aku tak ajar p0n,,,aku siap bg katil ag, suh tido atas tu, tapi die tak nak...heee)



Yang ni, kalau tak salah aku si panjang. Sebab badan die panjang...hahah! Entah mcm mane boleh terfolek, aku p0n tak tawu. tapi, hamster mmg mcm tue. Suke memalukan diri sendiri....huhu! Kadang tue, time khusyuk tido atas roda (sepatutnya buat tempat main, exercise...tapi hamster aku buat tempat tido plak....hohh0000!!) masyuk jer tido, tetibe terfolek jatuh bawah. Pastue buat muke innocent, gi amek makanan, makan....hermm!

No comments: