"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Friday, May 6, 2011

koko jelly..hehe

Assalamualaikum.
Aku nak berkongsi kisah merapu boleh tak? Muahahha...pelakon utama kisah nie...aku!
Takde ape2 p0n, juz nak tunjuk gambar kat bawah ni jer......

Buat2 tergamam lak tgk kamera...
Tgk tu! Mentang2 tgn die besar, die main penyet jer kepala kecik (bear yg kecik tu...)
Telinga die terkulai sbb aku...hahah! Kalau duduk bawah kipas, kena angin...mmg telinga die bergerak2 mcm burung kepak sayap...silap2 b0leh terbang wooo.....


Name yg gedabak besor tu, koko jelly. Coz die kaler koko + nampak jer besor tapi lembut lembai, heheh! Tue yg panggil jelly.... Baru tolak sikit, dah jatuh katil la, kepala terkulai la, kaki bengkok jadi mcm duduk s0pan la.... Mende ni, ade org bagi kat kak aku.... Last2 bawak balik umah, aku d0p bising c0z nyemak katil.....h0hoo! Asal aku balik jer, gad0h sbb had muatan atas katil pen0h. Koko jelly tu jer dah separuh katil. Abes? Aku nak tid0 mane? Huhuhu!

No comments: