"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Friday, January 11, 2013

Boboi (2)

Assalamu'alaikum,
Aku nak sambung cita pasal boboi. (Klik untuk baca pasal Boboi)
Sekarang ni boboi dah besar....dah makin banyak aksi hampeh dia.

Antaranya ialah:


Entah apa dia buat kat atas sangkar hamster aku tue ntah.
Si belang (hamster) tengah usya dari bawah...

Nie masa dia tengah sakit.
Teringat waktu jaga debab time dia 'demam' dulu....
Lebih kurang macam ni ar muka dia...
(Baru aku perasan, kaler boboi dah macam debab, hitam belang2. Dulu dia kaler kelabu)



Aksi apa ntah...melampau jer.
Tapi bagos gak, takde la dia nak ada bantal ke tilam lembut2 ke....
Save budget!

Aksi biasa bagi seekor kucing azali....


Jalan dalam gelap, nak masuk bilik aku dgn kak...

Nie time sakit tue...

No comments: