"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Monday, February 6, 2012

alang2 bercuti, biar sampai enjoy

Assalamualaikum,

Lame tak update bl0g sampai 0tak aku dah takde idea langsung dah. Tak tawu nak merapu post ape...huhu! Tue la akibatnya, kalau otak tak diasah. Kite nie, kene buat s0mething tu dgn istiqamah walaup0n sikit.
#Istiqamah = berterusan....
(mcm melampau jer, nak istiqamah dgn blogging)

Niat di hati nak meng0mel pasal program kat Pangkor baru2 nie. Tapi, aku rase takde ape yang aku nak share p0n. Ape yg aku rase kat sane, biar je la aku simpan dulu. Sampai masa nnt, aku akan bg tawu jugak..... Kenape? Ade something yg buat aku sedar dari ngigau lamunan, dan aku rase...bile sampai mase yg sebenarnya, baru aku nak bersuara. Yg pastinya, bukan sekarang.

Ok, teruskan...

Cuti sem kali ni agak menguji tahap ke-manja-an enjoy aku sbg seorang budak kecik...hoh0!
Abes je exam, aku lepak2 jap kat kolej...tunggu kwn abes exam. Die jahat, suh aku tunggu die..nak balik sekali. Kejam!
Lepas rehat2 minda jap kat umah, ditambah dgn sakit2 yg aku tak tawu camne blh kene kat aku (anggap je tue dugaan, kan?)
Balik je Shah Alam, aku gi Pangkor under SISPA. Enjoy2, gile2, timba ilmu kat sane...then, balik la kolej.
Yg bestnye, lepas balik jer kolej, besok tu aku,Nuha gi kelas pulak. Adoyaiii....
Bile nak cuti nie?
Aku p0n tak tawu nak cakap camne bile org terkejut..kami ade kelas. Ades, camne nak explain nih....
Senang citer, tue kelas utk course kami. Aku takde la sepandai org lain, blh study sendiri...so, aku gi ar kelas tue. Walhal, boleh jer kalau nak pecahkan kepala otak dgn study sens0rang. Study dgn kwn p0n dah retak skull aku...sob,sob,sob!

Ditakdirkan kelas sampai 10hb. 11hb lak, dah start bengkel kinabalu.... Bile difikirkan balik, takde la aku nak mengeluh sgt. Just enj0y ape yg dah dirancang utk aku... Bile enjoy, semua bende jadi senang + happy. KAN?

Ok, la...aku dah bosan nak menaip. Sebab ade gangguan dari Nuha....cet!!

2 comments:

Ain Syazana said...

lame x singgah belog ko hehe..btw p hiking kinabalu ehh?

KP said...

i'm looking fwd to read the entry, on the elaborations on the Bonjour De Comprado '12... =D