"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Friday, January 27, 2012

TUDM perkenal program teknologi penerbangan di sekolah menengah

Assalamualaikum,

Amacam?? Bace tajuk jer dah buat aku rase,, bebudak yg muda dari aku ni patut dikategorikan sebagai org yg bertuah. Ye ar, dapat belajar mende2 camtu time kat sekolah. Aku jeles gak ar, sebab dulu...aku minat gak mende2 terbang2 nih. Tambah lak, ade org penah kate kat aku....jadi ar pilot. Abg ko akauntan, kakak ko mende2 biologi, abg yang s0rang ag pulak, engineer.... Ko jadi ar lain sikit dari d0rang.
Tapi, minat camtu2 je la.. Takde la sampai nak kumpul helik0pter dlm bilik...huhu!

Tapi, aku lupekan jer bab2 terbang ni sbb aku ehem2 fizik...hoh0!

ATTENTION: pelajar sekolah menengah yg minat bidang aeroangkasa digalakkan klik! 

Mende ni akan diperkenalkan oleh TUDM dengan kerjasama Kementerian Pelajaran. Program ni, utk sekolah yg dekat2 dgn pangkalan TUDM je kalau tak salah. Tapi, kalau minat sekalip0n, takde la sampai mengamuk suruh mak ayah tukarkan sekolah korang pulak k.... Kang, tak dapat tukar sekolah, tak masuk bidang terbang2, lempang yg dapat. Mudah dan percuma..... =p



Kapal terbang pertama dunia....
Aku tak tawu nak describe bende alah ni comel ke tak....korang rase?


No comments: