"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Monday, January 23, 2012

Padang Besar yg kecik parkingnya

Assalamuakaikum,
Selepas sekian lama aku tunggu saat nie (saat aku tak bergelumang dgn buku), akhirnya tiba la jugak mase tue. Tapi, kecewa yang teramat sgt bila aku sendiri tak tawu nape aku takde mood dgn blog. Dari jumaat aku bertapak ke umah, baru hari ni aku online. Tue p0n, tak tawu nak buat ape...huhu! Nie la padah, kalau tak update lame sgt.... Ceh, alasan semata2!

Jumaat malam, aku sampai umah.... Besok tu, relax2 jap. Bosan gak sebenarnya, bile takde hamster ngan debab. Ermmm =(
Hari ahad, gi negeri kelahiran, haha! Gi antar brg2 abg kat Unimap. Pastu melencong ke pdg besar. Name je pdg BESAR, gerai byk, jualan byk...parking secotet jer! Huh! Bape kali abah round...tak jumpe gak parking.
Last2 amek keputusan....kami kuar dulu, gi round2 (dari d0p membazir mase utk window shopping). Abah ngan abg lak, meneruskan sesi cari parking k0s0ng. HeHE!

Balik jer umah, LAPAR!! Baru la teringat, kami tak beli ape p0n kat sane. Juz sempat beli kerepek dgn kacang jer...(byk usya bende lain, hehehehehehe)

Ok la... aku nak p0st pasal bende lain sebenarnya. Tapi,  buat mase ni...biarlah tersimpan kemas dlm diri dulu. Tunggu time rindu betol2 kat org tu, baru nak p0st... =p

No comments: