"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Monday, January 2, 2012

bubye!

Assalamualaikum,
Aku tawu..ramai datang blog ni. Tapi, dengan hampanya bawak cursor ke sudut kanan lalu klik kat pangkah! Sebab, aku dah lame tak update bl0g bersawang ni.
Nak kata buzy, takde la sangat. Still boleh online. Cuma, nak ngumpat2 kongsi citer tue..mcm takde mood je nak taip.


Al maklum, skrg tgh study week... Gap 'killer subject' agak dekat, so aku tak nak menyesakkan pemikiran dgn study sehari sblm exam!!!


Ape2, tunggu la abes exam nanti yer...huhu!


Mood: Bosan sebab takleh nak merapu sgt dlm entry kali ni.....

2 comments:

MAMA AINUL said...

ada, butg follow sy dah pindahkn di atas sekali :D

Arina Shamsul said...

good lak comel..jawab exam bebaik tau jgn ingat blog..hihihi..

thanks follow blog mama..
da follow awak juga ye comel...ngee..
salam perkenalan.. *(^-^)*wink..wink..