"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Sunday, February 12, 2012

sekadar ingin meng0mel

Assalamualaikum,
Aiii, semut2 sekalian. Dari mana tuan hamba datang? Serabut mata aku tengok semut2 comel berkeliaran dgn riangnya kat meja2 aku. Aku ulang....meja-meja aku. M E J A- M E J A aku. Semenjak roomates balik umah, nuha p0n dah tak sudi nak joging (pancit sbb over kenyang dgn McD) so nuha p0n dah balik umah...tinggal la aku sens0rang dlm bilik, ditemani semut2 kecik nie. Bile aku sens0rang dlm bilik, dah confirm...meja2 yg ada semua aku punyaaaaa....muahahaha!!!
Dari hujung meja sinun, sampai hujung meja sini....aku bolot. Takde kompromi, muktamad! Nasib la cadar ada satu + aku malas nak basuh cadar banyak2, so takde la istilah aku bolot ketiga2 katil.

Oh, terlupa pulak pasal semut2 ni. Padan la tetiba aku nampak makin byk semut window shopping kat depan aku ni....saje nak suruh tulis pasal dorang ar tu......
Aku tak tawu dari mana asal semut nie. Berhijrah ke bilik aku atas sebab ape p0n aku tak tawu. Yang pasti, aku yakin.....dorang sesat. Sebab, bilik aku takde pape yang manis2.
Kenangan manis ade la kot.....hehe!


tengah explore bilik aku.....

4 comments:

Anonymous said...

ade tikus mati tak?? hahahaha grau je..:)

kakyongnida said...

bagi jer ridset. kang dia lari la,hehe

Anonymous said...

duduk hostel, takde ridsec,,,hehe!
Tikus p0n takde. sbb bilik tingkat 5. penat die nak panjat.... =p

mohd azri said...

Rajin tls blog.. Nice..syok gak bace..huhu