"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Saturday, February 25, 2012

breakfast kfc

Assalamualaikum,
Aiii, hari nie...celik je 2 bijik mata nie, pikir bl0g. Tak tawu la nape. Dah tutup lapt0p, tetiba teringat lak nak edit s0mething, dah jadi satu hal pulak nak switch on lapt0p. Dah edit, usya2 fb jap.... tutup balik.
PAstue, teringat lak kat s0mething, bukak balik.... Kalau bukak tue, terus b0leh masuk kat bl0g ok gak... Nie kena taip no matrik la password la....leceh t0l.

Hari nie, member dari Kelantan balik shah alam. Aniz ngan Gayah. Sampai pepagi buta, s0...nekad nak gi breakfast kepci. (Slps nuha buat d0rang terliur dgn menti0n kepci sambil jelir lidah) Tak sen0noh jer aku tengok...tetiba rasa tak ngaku die budak aktuari aka classmate aku. Ehh, tarik balik statement tue...sebab nuha belanje aku breakfast kepci tuh...keh3! Manusia takde adab bet0l...tapi at least aku ade perikemanusiaan, sebab sanggup tarik balik kata2 c0mel kat atas tuh. (Sesape nyampah dgn ayat aku utk entry nie, sila tekan pangkah kat belah atas, kanan.)

Nyum..nyum!
Thanks Nuhaaa...!
Nnt org belanje mcd ek... =p


Aku takde niat nak f0llow d0rang gi mkn kepci, sebab tak nak ganggu reunion dorang (ex-roomates).
So, aku p0n buat squad jump (aku tak tawu nak eja camne), yang pakcik ajar kami sebagai latihan before kami tawan puncak gunung kinabalu. (Mood kinabalu still terasa, selepas aku dipamerkan gambar aku sensorang kat puncak tue. Di saat matahari terbit...muahaha!) Amir, jgn jeles.........Thanks for your camera...hehe!
Thanks gak utk Atiq aka Kecik for taking that pic. Nice! Bukan takat bergelar bendahari pr0gram, jadi photographer p0n b0leh tahaaannnn~

Monolog dalaman:
# Naper aku rase mcm anti/benci/nyampah/emo dgn diri sendiri nih??? Ayat2 yg diutarakan bagai bukan dari diri aku......
# Owh, aku kena hack.....
Ok, diam! Jangan nak melalut lagi dah.

Sambil2 dengar lagu, sambil2 taip2 bl0g.....sambil2 tunggu roomate, Mar....mane ko ni?
Lame tak tgk reaksi sp0ntan muke ko yg................................... Buzz, buzz! Tenet2!!! (Pjg um0, Mar msg aku...!)
kelakar.

Tenet! Tenet!
Message masuk ag..... Uh, org tue kate, aku tgh packing barang, hahahah! Tetiba rasa nak pack brg. Malas betol nak bwk turun brg. Nnt nak kena bawak masuk balik......hish! Saje jer nak suruh exercise.
 Ye laa, ye laaa...nak st0p blogging ar nie.

Bubye sumer, tata....
Assalamualaikum... =p

3 comments:

lifedreamhope12 said...

sedapnye kepci nak siket.. :D

kp said...

PKS Tinggi yang sedang pening.... ape pun, tahniah lar.... =P

Anonymous said...

sedapppppnyaaa..!!