"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Wednesday, January 29, 2014

JIka aku mampu untuk selamanya.........

Assalamu''alaikum,
Masa kat Shah Alam hari tu, aku gi makan dengan bebudak ni. Pastu ada sekali tu, ajak Pika Noordin makan sama. Kat tempat yang aku selalu makan. Nak kata sedap sangat, tak tawu la.
Tapi okey ah....
Aku dah lama tak rasa makanan sedap. (tak termasuk yang mak masak..hehe)
Aku tak tawu, makanan tu memang tak sedap ke....taste buds aku ada masalah. HUHU!


Mai Rasa Sekyen 7.
Makanan lain, bagi aku ok la.
Tapi aku tak suggest western food.
Kalau nak rasa, rasa la....aku tak nak menghalang periuk org western, haha!

Ni pulak 4 Januari 2014.
Sepatutnya ada lagi dua orang, Si Angoh dengan Zati Rodi.
Tapi dua2 orang jual mahal last minit...
Sorang demam la, sorang boipren kawan nak datang laa.
Okeh, yang tangkap gambar ni pulak...kakak Azam, Nur Liyana Nadrah Binti Paiman.
Sorry takde gambar ko. Tak muat.......errrr!




Tak banyak gambar.
Tapi bagi aku, ni dah cukup bagi aku happy.
Duduk dengan dorang terutamanya Isyzreen dgn Yana memang buat aku enjoy.
Dah lama tak gelak2 dengan kawan2 mcm tu.(Pada hal baru bape bulan, miahaha!)

Apa2 p0n, aku doakan yang terbaik untuk korang.
Yana dgn Ina, jaga pejabat dgn anak2 buah elok2.
Buat keja rajin2...
Jangan lupa diri, jangan stress2...cool.
Kalau rasa malas, panggil Pn Dyla Isa,,,suh jadi mama korang, hoho!

Isyzreen, praktikal nanti jgn buat keja berat2.
Kalau dorang suruh ko angkat barang2 utk pos....ko kabor kat Madi, ehh.
Take care (*_*)

Untuk yang lain2, Pika, Jannah, Diba dengan Hawa...
Jaga diri leklok.
Jannah, nanti praktikal elok2. 
Pika dengan bulat2, sem depan study rajin2.
Aku takde dah nak tengok korang study ke tak. 
(Pika, aku tawu ko study...hoho. Tapi dah biasa keja, kot2 la tetiba malas nak mengadap buku dah)
Ko Pika, jangan nak melahap teh ais kalau dah sedor diri tak boleh min0m.
Sumbat megi goreng kang, haaa...saja je.


Ada lagi 'event' yang aku nak tulis. 
Tapi gambar takde...so tengok la, aku nak update ke tak pasal tu.

Moga ukhwah persahabatan kita diberkati-Nya.



2 comments:

IFE said...

budak merah, i love u..hee..xwat keje berat pon kat sni..hehehe

Anonymous said...

Hehe... orite. keje leklok. jgn bergosip je.