"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Wednesday, January 29, 2014

Biar gambar merungkai apa yang di hati

Assalamu'alaikum,
Hari ni aku dapat guna laptop balik! Yeaayyy!
Itu p0n guna laptop kak aku.
Dia tak bawak g Jepun....menambahkan berat badan beg je.

Sebelum  ni aku guna komputer abah je.
Tapi, macam takde privacy bagi seorang blogger macam aku.
So tak minat sangat...hehe!

Disebabkan speaker komputer abah tu rosak, aku tak penah tawu...rupanya muzik dalam blog ni p0n dah tak berfungsi..huhu!
So, aku p0n buat la baru...tapi still dengan lagu yang sama.















Aku sebenarnya nak pos benda lain...
Tapi aku tak tawu napa aku pos gambar2 ni.
Yang pasti.....aku tujukan untuk aku sendiri, dia dan mereka.

Moga ada yang memahami.
Sebab ni memang realiti yang aku lalui.

# Tadi makan kat satu tempat ni. Tetiba ada satu lagu, yang aku tak penah dgr. Aku tak tawu sape penyanyi plus apa tajuk lagu. Tapi yang pasti, mmg kena direct kat aku...hmm.
# Sebak dengar something yang berkaitan dengan perjalanan hidup sendiri.
# Maaf, Aasifah, Sorry... aku tak berniat untuk 'merosakkan'. 
# Moga Allah berkati aku dan kalian.

2 comments:

Anonymous said...

Masih mencintainya-papinka

Anonymous said...

Tak pasti baru baca komen ni, atau dulu dah baca tapi buat tak tahu.
Tapi rasanya betul la lagu ni...
Sorry.