"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Sunday, November 4, 2012

Saja nak post

Assalamu'alaikum,

Boboi takut nak main dgn benda gerak2...
Pada hal, yg dia tgh main tu bergerak sebab dia kuis ngan kaki.
Tak pernah aku jumpa kucing macam nie....penakut nak main.


Si baulu, ngah tido dlm roda. abes melengkung badan dia.

Si belang ni plak tido dalam umah tapi kepala terkeluar.
Pelik2 je hamster2 aku tido. 
Ikut style sape tido ntah,,,,,(bkn aku)

Sekor dalam roda, sekor dalam umah....


Mcm burung puyuh yang dah terkulai kena sembelih jer aku tengok.

Nampak macam tengah senyum jer tido tu... tgh mimpi, mcm Tn Pojie mimpi kot, miahahah!

Alolololoooooo, penatnya si boboi ni!!


Hamster aku dah berbulu panjang.
Mak suruh aku trim, tapi aku takut kalau trim, nanti lagi cepat pjg...huhu!

Apa kes boboi tido kat kasut aku.
Lepas kena halau kuar umah....buat hal lak dalam umah...hoho!

Errr, ni dinner aku tadi. Banyak tapi licin gak akhirnya...
Senang citer, nasi goreng barra...

Nuha nie nak picnic lak kat sini....

Mengade je aku tengok nuha tue...hoho!
isyzreen tak habis2 dengan tarian tiang dia....

Bape punye banyak la gelas Tn Zam..... 
Masa kat umah, mak bebel kat boboi. Perot kembong sbb banyak minum air....
Tn banyak minum air eaaaa... (^___^)

Kak Shida pelik....pada hal benda normal. 

Muka tak boleh belah....

Pabila mereka berpiknik....

Fara Chan, bukak la mata tuuu!
Jijah tengah cari mic, nak jamming. 
Tn Pojie dgn Fazli Lut tgh tunggu kat dalam pejabat dgn gitar2 dorang...

Siti dgn Fatin Mokhtar (Namo) tengah bergosip kot....
duduk jauh sgt tue.

Yang ni plak, nasi goreng ikan masin semalam. Mintak tolong damia belikan.
Still bertimbun tapi boleh licinkan jugak....
Hohoho....

3 comments:

Anonymous said...

warna kehidupan "merah" budak merah, gabungan di rumah dan di universiti...

Anonymous said...

Walaupun x pasti anonymous ni sape, tapi boleh diagak dari 'warna'.
Btw, thanks for colouring our lifes in SISPA... =)

Anonymous said...

buy tramadol cod next day delivery cheap tramadol eu - tramadol online to florida