"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Saturday, December 3, 2011

nak study..lalalaaa

Assalamualaikum,

Selepas aktiviti mencomotkan mulut (mkn nasi goreng pataya)...sambil tgk citer vampire ape entah (Mardhia Athira yg bukak), ditambah dgn selingan sound effect + tak puas aty dgn jalan citer tue, bebelan daripada liyana latib.......................aku p0n bukak ar buku Financial Maths




 Niat tue nak belajar, sebab dah lame sgt tinggal.....(gara2 lecturer ensem, admired by ramai student p0mpuan. Kecuali aku....aku setia, haha! Lecturer tue baru je kawen, so cuti ar.... Aku nie buta aty sikit, org kate die ensem....bg aku, ok jer..... Takpe lah, lain org lain taste. Kalau semua nak same, berebut kat sorang laki...tak aman dunia,.haha!)

Selak punye selak buku tue...highlight cantik2...belek soalan2 tajuk tue,,,,tgk contoh yg die bagi......
Kesimpulan yg aku boleh buat.....Aku tak faham ape2!!!

Tensi0n betol! Senang jer...(kalau ikutkan, tapi susah sgt kepala h0tak aku nak terima formula, fakta, konsep tue) Pehal haaaa!!!!???

Dah nazak sgt, aku buat mil0 (tak nak tumpu kat study semata2). Sambil minum, bace sikit buku tue.... tapi, lebih banyak tumpu kat mil0 ar.... kejap tawar, japgi rase manis pulak, tetibe nampak kaler milo tue pekat sgt laaa...konpius aku. Tak sempat hilang konpius aku, dah abes segelas aku min0m, hehe!
Ape punye perangai daaaa!

Sekadar gambar hiasan. Milo aku dah abes, tak sempat nak snap gambar...geloj0h jer minum. Gelojoh mcm Zaza Fatin Atiah...oppsss!

4 comments:

shahrazali said...

study mana???kos ape??

Anonymous said...

study kat UiTM di hatiku...hehe
UiTM shah alam. ex-Uitm kan? tgk jubah dlm blog...

Kos sains aktuari....

Anonymous said...

kossainsaktuari...... gabungan perkataan membentuk perkataan baru... hehehehe...

Anonymous said...

ehem2.....!!! ......?????
kp?????