"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."

~Hassan Al Basri~

Wednesday, September 19, 2012

S.E.R.A.B.U.T

Assalamu'alaikum,
Okeh, di kesempatan yg ada ni.....sementara tunggu nak gi kelas. Aku nak membebel jap....

Nie baru minggu ke 2 utk sem nie, tapi aku dah serabut, haha! Sampai Pn Dyla dah pesan siap2 kat aku....
"Ko jangan nak serabut. Cukup la sorang jer yg serabut dlm......... nie" Hahaha...
Akan aku ingat pesanan tue...hoh0!

First, aku serabut dgn kolej baru nih. Even cantik, tapi aku tak selesa...huhu! (Manusia mmg susah nak bersyukur kan...?) Aku still mencari susun atur yg boleh dikira kemas dan memuaskan hati. Ye ar, meja cantik tp kekurangan dari segi drawer, menyebabkan aku rasa.................................................................................................
"Mcm mana aku nak kemas niiiiii!!!!??????????????????"

Baru tadi, aku terhegeh2 cari buku nota yg selalu aku conteng tue. Mana pulak la aku letak, huhu....

Tapi, even aku agak serabut... takde la serabut sampai tahap tension. Serabut happy bak kata org...miahahaha!

Kdg2 benda camni la yg buat kita makin matang utk pikir something......
Thanks tue suma yg terlibat dgn proses mematangkan emosi aku....

Okeh, nak out.....

# Everything is fun if we know how to enjoy it.

1 comment:

Anonymous said...

ahhaaa... susa ape... biar jer brg2 tu cmtuh... nanty aotomatik jd bilek tercantek... miahahaha... or na gune layaout bilek sye dlu.. hiihii (rindunatid0ktteratai3)